Carrefour formează o alianță strategică cu Tesco în domeniul achizițiilor, la nivel mondial

Carrefour formează o alianță strategică cu Tesco în domeniul achizițiilor, la nivel mondial
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 iul 2018

Retailerul francez Carrefour și grupul britanic Tesco au anunțat luni planul de a forma o alianță strategică pe termen lung în domeniul achizițiilor, la nivel global, pentru a reduce costurile, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Acordul este cel mai recent parteneriat convenit în sectorul european al comerțului cu amănuntul, segment în care s-a implicat în ultimele luni și gigantul comerțului electronic Amazon.com, scrie News.ro.

Alianța va include relațiile strategice cu furnizorii globali, achiziții în comun de produse sub brand propriu și bunuri care nu sunt destinate recomercializării, se arată într-un comunicat al Carrefour.

Tranzacție: AFI a cumpărat cu 23 milioane euro un teren lângă complexul din Cotroceni, pentru a extinde mall-ul sau a derula un proiect rezidențial. Fondul Broadhurst, condus de la București de Andrei Siminel, a ofertat încă din 2013 un teren UMEB CITEȘTE ȘI Tranzacție: AFI a cumpărat cu 23 milioane euro un teren lângă complexul din Cotroceni, pentru a extinde mall-ul sau a derula un proiect rezidențial. Fondul Broadhurst, condus de la București de Andrei Siminel, a ofertat încă din 2013 un teren UMEB

Grupul Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a anunțat în ianuarie planuri de reducere a costurilor și a numărului de locuri de muncă, creșterea investițiilor în comerțul electronic și căutarea unui parteneriat în China, într-un efort de a îmbunătăți profitabilitatea și veniturile și de a depăși companiile concurente din Franța, în dezvoltarea produselor destinate cumpărăturilor onlime.

Tesco a anunțat la rândul său că parteneriatul va îmbunătăți calitatea și diversitatea produselor oferite spre vânzare și va permite reducerea costurilor.

”Lucrând împreună și profitând la maximum de experiența și capacitatea noastră în domeniul aprovizionării vom fi capabili să oferim clienților o posibilitate mai mare de a alege, o calitate și o valoare mai bună”, a declarat directorul general al Tesco, Dave Lewis.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
tesco