Carrefour și-a mărit ținta pentru fluxul de numerar din acest an, ca urmare a creșterii vânzărilor în trimestrul 3

Carrefour și-a mărit ținta pentru fluxul de numerar din acest an, ca urmare a creșterii vânzărilor în trimestrul 3
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 oct 2022

Carrefour, cel mai mare retailer alimentar din Europa, și-a mărit ținta pentru fluxul de numerar din acest an, ca urmare a creșterii vânzărilor în trimestrul 3, în special pe piața franceză, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Hipermarketurile Carrefour au beneficiat de ofertele lor ”atractive” cu prețuri scăzute, în timp ce cumpărătorii se confruntă cu inflația, a spus compania.

PROFIT NEWS TV Andrei Pogonaru, Proprietar Veranda Mall: Avem pregătite scenarii inclusiv pentru tăieri de electricitate iarna. Lucrăm la panouri fotovoltaice, investiția poate ajunge chiar la 800.000 euro CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Andrei Pogonaru, Proprietar Veranda Mall: Avem pregătite scenarii inclusiv pentru tăieri de electricitate iarna. Lucrăm la panouri fotovoltaice, investiția poate ajunge chiar la 800.000 euro

Carrefour a spus că acum se așteaptă ca fluxul de numerar liber să ajungă ”confortabil peste” 1 miliard de euro (1,01 miliarde de dolari) la sfârșitul anului 2022, în creștere față de o previziune anterioară de ”cel puțin” un miliard de euro, scrie News.ro.

Vânzările din trimestrul 3 au atins 23,50 miliarde de euro, înregistrând o creștere în termeni comparabili de 11,3%, o accelerare față de creșterea de 7,3% din trimestrul 2, a spus Carrefour, adăugând că încă plănuiește să economisească costuri de 1 miliard de euro anul acesta.

Compania dă dovadă de ”agilitate pe măsură ce consumatorii își adaptează din ce în ce mai mult comportamentul de cumpărare la noul mediu inflaționist”, a spus președintele și CEO-ul Alexandre Bompard, într-un comunicat.

Pe piața franceză, vânzările au crescut în trimestrul 3 cu 6,6% în termeni comparabili, vânzările din hipermarketuri avansând cu 5%, datorită discounturilor, a spus Carrefour.

Bompard, care în mai 2021 a obținut un nou mandat de trei ani, lucrează la un nou plan strategic și efectuează o evaluare a activelor ca parte a procesului. Noua strategie, care urmează să fie dezvăluită pe 8 noiembrie, va permite retailerului francez să accelereze expansiunea digitală și să fie mai rezistent, pe fondul unui mediu din ce în ce mai incert.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari