Pe fondul diversificării gamelor de produse și servicii, cumpărăturile online la eMAG au evoluat semnificativ în 2018, iar clienții au plasat cu 40% mai multe comenzi decât în anul precedent.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În 2018, mai mult de jumătate (57%) dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile.
CITEȘTE ȘI Suedia va interzice vânzarea unor mașini Comoditatea, sursă de creștere a plăților cu cardul online
În 2018, numărul de tranzacții cu cardul online pe platforma eMAG a crescut cu 53%, tendință care este de așteptat să se mențină și anul acesta.
În acest context, 33% din numărul total de tranzacții cu cardul este realizat prin intermediul cardurilor de credit, iar una din zece tranzacții în rate este plătită cu cardul de cumpărături eMAG.
Comerțul se democratizează: online-ul aduce produsele la sate
Pe fondul cdezvoltării internetului mobil, eMAG estimează că în acest an va continua să crească numărul de comenzi plasate din zona rurală. Anul trecut, numărul de comenzi plasate din zonele rurale a crescut cu 50%, comparativ cu anul precedent.
Produsele fashion și articolele de bricolaj, în centrul atenției
În 2018, categoriile de produse cu cele mai mari creșteri la eMAG au fost fashion, articole de bricolaj, mobilă și saltele sau jucării și articole pentru copii și este de așteptat ca această tendință să continue și în 2019.