Comisia Europeană a propus un nou regulament privind vânzarea de detergenți în Uniunea Europeană, care va schimba regulile de etichetare și va permite comercializarea de detergenți prin reumplerea propriului recipient, potrivit unui comunicat de presă.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Noile norme, care trebuie aprobate de guvernele statelor membre și de Parlamentul European, permit vânzarea de produse considerate inovatoare, cum ar fi detergenții care conțin microorganisme, arată G4Media.ro.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Carrefour semnează preluarea cora RomâniaComisia susține că noile norme simplificarea vânzarea de detergenți prin eliminarea mai multor cerințe care au devenit acum inutile sau redundante.
Printre acestea se numără obligația de a furniza o fișă tehnică pentru detergenții periculoși.
În plus, etichetele vor fi simplificate și raționalizate pentru a reduce sarcina administrativă pentru industria detergenților.