Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de 479 milioane de lei, echivalentul a peste 106 milioane de euro, a anunțat marți compania, fără a preciza care a fost evoluția față de anul precedent. În 2015, compania a înregistrat o cifră de 484 milioane de lei, echivalentul a peste 107 milioane de euro, ceea ce înseamnă că anul trecut producătorul a înregistrat o scădere de 1%, atât la valoare în lei, cât și la valoarea în euro, arată calculele News.ro.
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Evergent Investments, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
“Rezultatele Danone în România în 2016 creează o bază pentru dezvoltarea sustenabilă în continuare a business-ului și pentru investiții locale, inclusiv în fabrica din București și în susținerea partenerilor locali care ne livrează laptele”, a declarat directorul general al Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice, Natalia Gelstein Kiss.
Danone produce, în medie, în fabrica din București peste 1 milion de iaurturi zilnic. Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi în 1999.
CITEȘTE ȘI 70% din aplicațiile de smartphone vând datele personale pe care le colecteazăCompania folosește anual peste 55 milioane de litri de lapte, din care o mare parte din cantitate provine de la fermele sau gospodăriile din România.
Principalii competitori ai Danone în România sunt Albalact și FrieslandCampina.