Retailerul francez de echipamente sportive Decathlon anunță intrarea la raft a etichetei „Fabricat în România”, în toate magazinele din țară.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Eticheta semnalizează produsele marcă proprie realizate în unități din România, în fabrici din București, Timișoara și Reșița care produc echipamente sportive pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii.
Acestea sunt vândute intern, dar și în țări din întreaga Europă. Astfel, peste 60% din cantitățile vândute a peste 20 de modele din întreaga Europă sunt produse în România.
În fabrica din București sunt realizate articole de încălțăminte pentru drumeție și trekking, sub brandul propriu Quechua. Produsele pentru ciclism, brandul B`Twin, sunt realizate în două fabrici, Sport Mechanical Workshop în Timișoara și Nextcity în Reșița.
Rețeaua Decathlon numără 23 de magazine.
Compania Decathlon a intrat în România în 2009, când a deschis magazinul din cartierul Militari din București.
Decathlon este deținut de familia franceză Mulliez, care mai controlează hipermarketurile Auchan și rețeaua de bricolaj Leroy Merlin.