Distribuitorul de produse electronice Vitacom Electronics încheie primul trimestru din 2018 cu afaceri de 13,5 milioane lei

Distribuitorul de produse electronice Vitacom Electronics încheie primul trimestru din 2018 cu afaceri de 13,5 milioane lei

Aviva Vita, Marketing & PR Director, Vitacom Electronics

Profit.ro
Profit.ro
scris 18 apr 2018

Vitacom Electronics, jucător pe piața locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Rezultatele se datorează dezvoltării portofoliului de produse, cu predilecție a celor din gama proprie Well, a căror cerere a crescut atât pe piața locală, cât și pe cele internaționale. 

Vânzările din primele trei luni ale anului s-au situat la 3,4 milioane de produse comercializate, o valoare asemănătoare cu aceeași perioadă a anului trecut. În 2018, însă, Vitacom a vândut produse și accesorii electronice cu o valoare unitară mai mare.

Pentru primul trimestru, Vitacom estimează un profit de 840 mii de lei, valoare dublă față de perioada similară a anului trecut.

FOTO O tânără debutează în afaceri cu o cofetărie dedicată exclusiv câinilor CITEȘTE ȘI FOTO O tânără debutează în afaceri cu o cofetărie dedicată exclusiv câinilor

“Dacă vorbim punctual despre rezultatele din primul trimestru, lucrurile sunt destul de clare: dezvoltarea susținută a portofoliului de produse și menținerea unei echipe omogene ne-a ajutat să vindem mai mult și mai bine. Dacă ne uităm la ritmul de creștere din ultimii ani, principalul vector este încrederea pe care o primim din partea partenerilor și clienților noștri. Construim acest capital de încredere de peste 27 ani de zile și consider că avem toate premisele necesare să atingem rezultate și mai bune în viitor”, declară Aviva Vita, Marketing & PR Director, Vitacom Electronics.

În ceea ce privește obiectivele companiei pentru anul în curs, Vitacom mizează pe menținerea trendului de creștere și așteaptă la finalul anului o cifră de afaceri cu aproximativ 16% mai mare decât în 2017. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse, precum și un proces de rebranding al celor 8 magazine en-detail deținute.

Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991 de Vasile Andrei Vita.

Compania este prezentă pe toate canalele de distribuție: magazine tradiționale, online, dar și prin magazine proprii și exporturi. Vitacom exportă produsele WELL, Fixpoint, Goobay și CHROME în Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Croația, Estonia, Grecia, Cipru, Spania, Portugalia, dar și in Germania.

viewscnt
Afla mai multe despre
vitacom electronics
produse electronice