Retailerul online de haine și accesorii second-hand Sellpy urmărește, prin deschiderea depozitului din Arad, să ajungă mai repede și la mai mulți clienți din Europa Centrală și de Est. În același timp, compania deținută de H&M are o strategie prudentă, care nu prevede acum deschiderea unui al doilea depozit în România.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În ianuarie, magazinul online controlat de retailerul suedez H&M a anunțat că se extinde pe 20 de noi piețe, inclusiv România, confirmând informațiile anunțate anterior de Profit.ro.
„Extinderea (prin deschiderea de la Arad, n.r.) va permite o creștere suplimentară și ne va permite să ne servim mai bine clienții europeni.
Prezența Sellpy în România ne sporește capacitatea de a ajunge la clienții din Europa Centrală și de Est cu oferta noastră de produse, permițând mai multor persoane să cumpere și să vândă articole second-hand”, a transmis compania pentru Profit.ro.

Serviciul de cumpărare Sellpy este disponibil în România din anul 2021, prin intermediul site-ului propriu.
“Acesta este primul pas al Sellpy în extinderea prezenței sale locale în țară, însă în prezent nu planificăm să deschidem un alt depozit în România”, mai anunță Sellpy.
Compania va avea la Arad un depozit de 6.000 mp, în care vor lucra peste 300 de angajați.

Sellpy, cu operațiuni în 24 de țări, se ocupă de întreg procesul de recomercializare a hainelor vechi, inclusiv colectarea produsele de la locuința vânzărilor, promovarea produselor și livrarea către noul proprietar.
H&M a intrat în acționariatul Sellpy în 2015 și a investit, de atunci, peste 20 de milioane de euro în acest startup.