Jucăriile, îmbrăcăminte, bijuteriile, produsele de machiaj, obiectele decorative și vesela, aparatele de uz casnic, florile, cărțile și DVD-urile vor dispărea de miercuri din supermarketurile și hipermaketurile din Franța.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Începând de miercuri, „vânzarea produselor care sunt deja interzise în magazinele de proximitate va fi interzisă și în supermarketuri”, a fost anunțul premierului Jean Castex, arată Digi 24.
CITEȘTE ȘI Retailerul CCC, grup fondat de “Regele Pantofilor” din Polonia, deschide un nou magazin în RomâniaAstel, din marile magazine vor putea fi cumpărate doar produsele considerate esențiale – produse alimentare, mâncare pentru animale de companie, echipamente informatice, software și telefoane, echipament de muncă (șorțuri, salopete), ziare și articole de papetărie, articole de toaletă, igienă, produse pentru îngrijirea copiilor, produse de parafarmacie (pansamente, alcool 90 ° etc.), produse de curățenie, produse pentru întreținerea și repararea vehiculelor și produse și instrumente necesare pentru grădinărit sau agricultură.
Măsura a fost luată pentru stabilirea „echității”, încât astfel de produse nu mai pot fi vândute nici în micile magazine de proximitate, închise pe perioada carantinei. De altfel, în ultimele zile, micii comercianți au fost foarte critici la adresa Guvernului, pentru că restricțiile i-au obligat să-și închidă afacerile, în timp ce supermarketurile au rămas deschise.