Grupul italian AQR, specializat în vânzarea de produse și servicii prin canale fixe și multimedia, și-a deschis filială în România, cu care țintește poziția de lider pe piața intermedierii de servicii de energie și telecomunicații.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
AQR-RO și-a început deja activitatea la centrul operativ din Brașov, cu o echipă de 150 de agenți de vânzări pe teren și 200 de operatori de vânzări prin telefon.
Reprezentanții grupului italian spun că au ales România grație potențialului economic ridicat, deschiderea filialei locale reprezentând “un pas important” în cadrul strategiei de expansiune internațională.
Fondat în 2010 cu capital privat, AQR (Ask-Question-Resolve) reunește trei companii - Deal Evolution, Feel Contact și Sales Experience - specializate în vânzări prin telefon și prin intermediul agenților aflați pe teren, precum și în servicii back office.
Grupul are printre clienți nume ca Vodafone, Eni și Engie și o rețea de 8 centre în Italia. Anul trecut, AQR a raportat vânzări consolidate de aproximativ 14 milioane de euro, în creștere cu 9,2% comparativ cu anul precedent.