Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a înregistrat o creștere cu 9% a vânzărilor în trimestrul patru din 2019, fiind în grafic pentru a raporta primul avans al profiturilor anuale din ultimii patru ani, după investiții semnificative în online și alte servicii, pentru a se adapta la modificările rapide din industrie, transmit MarketWatch și Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
La Bursa de la Stockholm, acțiunile H&M au urcat luni cu 2%. Anul acesta, titlurile au înregistrat o creștere cu 53%, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Un pachet de 35% din acțiunile lanțului de cafenele 5 To Go - preluat de un fond de investiții creat împreună cu Sacha Dragic, proprietarul SuperBetÎn perioada septembrie-noiembrie 2019, trimestrul patru pentru H&M, vânzările au urcat cu 9%, la 61,7 miliarde de coroane suedeze (6,41 miliarde de dolari), în timp ce analiștii previzionau un avans de 10%.