Retailerul german Kaufland a încheiat în România un parteneriat cu Glovo, serviciul de livrări rapide la domiciliu, cu ținta de a le livra clienților acasă sau la birou produse alimentare sau nealimentare din propriile magazine.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe.
CITEȘTE ȘI Pachetele de țigarete produse în UE vor avea noi imagini și dateCurierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviți de cinci magazine Kaufland din București: Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Basarab. Sortimentul disponibil în prezent cuprinde circa 1.300 de articole.
Kaufland a intrat pe piața din România din 2005 și este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de retail Lidl.
Retailerul include circa 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 125 de magazine în România.
Startup-ul spaniol Glovo, a cărui intrare în România a fost anunțată în exclusivitate de Profit.ro, a raportat pentru primul an pe piața locală afaceri de 1,3 milioane lei și o pierdere de peste 7 milioane lei.