KFC și-a cerut scuze după ce a trimis un mesaj promoțional pe aplicația sa din Germania, care face referire la Noaptea de Cristal, din 1938, informează AFP.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Gigantul american al puiului prăjit a trimis această notificare către utilizatorii aplicației sale din Germania, atrăgându-și o ploaie de critici.
CITEȘTE ȘI INFOGRAFICE 42% din totalul companiilor de impact sunt companii restructurabile sau în insolvență iminentăUlterior, KFC a trimis un nou mesaj în care spune că a fost vorba de o "greșeală", scrie Agerpres.
"În urma unei erori în sistemul nostru, am trimis un mesaj incorect și nepotrivit prin intermediul aplicației noastre", a explicat KFC. "Ne pare rău, ne vom revizui imediat procedurile interne pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla", a anunțat gigantul american.
Într-o declarație pentru revista „Newsweek”, KFC Germania a pus mesajul pe seama unei erori. Lanțul de fast-food a motivat că ”notificarea automată” a fost ”legată de calendare care includ zilele naționale”.