Retailerul online de optică Lensa, deținut de antreprenorii Daniel Crăciun (29 ani) și Florin Niță (41 ani), a deschis în București un MegaStore cu un spațiu efectiv de vânzare de 500 metri pătrați.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Noul MegaStore Lensa concentrează, într-un singur loc, colecții de peste 3.000 de modele de ochelari, de la 90 de branduri de renume, printre care Ray-Ban, Police, Guess, Polarizen, Vogue, Silhouette, Hawkers, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Balenciaga și Polaroid.
Showroom-ul Lensa se află în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală, aproape de vechea unitate, scrie News.ro. În ultimii trei ani, Lensa a investit în extindere, pornind de la o suprafață de doar 30 mp, în 2016 și ajungând la 500 de metri pătrați în 2019.
Anul trecut, peste un sfert din vânzările Lensa.ro au fost realizate în showroom, în timp ce restul au fost comenzi online.
”În primele 3 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 10.000 de bucăți, în această perioada”, se arată în comunicat.