Retailerul online de optică Lensa, deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, își extinde prezența fizică pe plan local prin inaugurarea celui de-al cincilea showroom din rețea, în centrul orașului Constanța.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
La începutul anului, Lensa.ro a inaugurat un magazin fizic la Timișoara și unul la Iași. Investițiile cumulate în cele cinci showroom-uri de optică Lensa din România se apropie de 350.000 euro.
CITEȘTE ȘI Proprietarul Zara bifează prima pierdere trimestrială din istorie și anticipează că se va muta mai mult în onlineȘi la Constanța, investiția este asemănătoare cu cea făcută în magazinele deschise în Iași și Timișoara, în jur de 50.000 euro. Magazinul expune produse ale brandurilor: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers și altele. Gama de lentile de vedere este și ea completă, având toti furnizorii importanți precum Essilor, Hoya, Zeiss în portofoliu.
Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.
Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șase ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual.