4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Vânzările grupului, ale cărui mărci includ Louis Vuitton, Dior și Tiffany, au crescut cu 15% în perioada ianuarie - iunie 2023, comparativ cu anul trecut, ajungând la 42,2 miliarde de euro.
CITEȘTE ȘI TikTok va lansa o platformă de e-commerce pentru a vinde produse Made in ChinaToate liniile de afaceri au înregistrat vânzări în creștere, cu excepția vinurilor și băuturilor spirtoase, care au scăzut cu patru procente.
„LVMH a obținut rezultate remarcabile într-o perioadă de șase luni de incertitudine economică și geopolitică continuă”, a declarat directorul executiv, Bernard Arnault.
Grupul este încrezător și optimist cu privire la a doua jumătate a acestui an.
CITEȘTE ȘI Temperaturile ridicate au dublat în România vânzările de aparate de aer condiționatComerțul selectiv cu amănuntul, care include magazinele de parfumerie Sephora, a înregistrat o creștere a veniturilor cu un sfert, până la 8,4 miliarde de euro.
Vânzările din Asia au crescut cu 23% în prima jumătate a anului, comparativ cu o creștere de doar trei procente în Statele Unite, unde au scăzut de fapt cu un procent din aprilie până în iunie.
Regiunea Asia, excluzând Japonia, reprezintă o treime din vânzările LVMH.Statele Unite ale Americii reprezintă 24% din piața grupului, iar Europa, 23%.