Magazinele online din România înregistrează una dintre cele mai rapide creșteri din Europa Centrală și de Est, din punct de vedere al numărului de vizite de pe terminale mobile, cu o medie de 41%.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
La nivel global, media numărului de vizite de pe terminalele mobile este de 46%, iar, comparativ cu alte țări din regiune, România depășește piețe precum Slovacia, Polonia, Rusia sau Ucraina, unde media traficului înregistrat de platformele eCommerce de pe terminalele mobile este 37%, 31%, 27% și, respectiv, 25%. arată rezultatele unui studiu realizat de platforma Answear.ro
CITEȘTE ȘI Fostul director de cabinet al lui Marko Bela a cumpărat magazinul de prezentare Secuiana, principalul producător de pantaloni din România, și intră în afaceri retailÎn plus, o tendință similară se remarcă și în cazul site-urilor de modă, cumpărătorii online români preferând tot mai des să cumpere de pe terminalele mobile.
Anul trecut, peste 60% din vizitele înregistrate în fiecare lună au fost realizate de pe dispozitivele mobile, în timp ce numărul de comenzi realizate direct de pe aceste terminale a crescut cu 30%.