McDonald’s a investit 800 milioane lei în România, până în prezent, și a vândut peste 70 de milioane de burgeri Big Mac

McDonald’s a investit 800 milioane lei în România, până în prezent, și a vândut peste 70 de milioane de burgeri Big Mac
Profit.ro
Profit.ro
scris 31 iul 2018

McDonald’s a lansat la nivel global o colecție de monede în ediție limitată – MacCoins, cu ocazia aniversării de 50 de ani Big Mac. În România, peste 70 de milioane de burgeri Big Mac au fost vânduți în cei 23 de ani de la deschiderea primului restaurant McDonald’s.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 72 de restaurante în 21 de orașe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajați și primește zilnic peste 200.000 clienți, scrie News.ro.

6.2 milioane de monede MacCoin, ”moneda burgerilor din toată lumea”, vor fi distribuite în restaurantele McDonald’s din peste 50 de țări din lume.

Românii, printre europenii care aleg să cumpere cel mai rar online. Aproape jumătate plătesc la livrare CITEȘTE ȘI Românii, printre europenii care aleg să cumpere cel mai rar online. Aproape jumătate plătesc la livrare

”Anul acesta, monedele în ediție limitată MacCoins vor fi distribuite clienților români, pentru a recunoaște rolul legendar pe care l-a dobândit Big Mac de-a lungul timpului, devenind un reper atât în industria alimentară, cât și în economie”, a anunțat luni compania.

„Puține produse și-au câștigat de-a lungul timpului statutul de simbol al unei industrii, iar Big Mac este unul dintre ele”, a declarat directorul general Premier Restaurants Romania, Daniel Boaje.

Inventat în Uniontown, Pennsylvania, în 1967 de către Jim Delligatti, unul dintre cei primii francizați McDonald's, Big Mac a fost vândut inițial cu 45 de cenți. În 1968, burgerul a fost introdus în meniurile tuturor restaurantelor McDonald’s.

Timp de 50 de ani, Big Mac a traversat globul și a devenit atât de omniprezent încât, în 1986, publicația britanică The Economist a lansat Indicele Big Mac, un ghid bazat pe teoria parității puterii de cumpărare.

Monedele MacCoin nu au valoare în numerar, fiecare dintre cele cinci reprezintă câte un deceniu din istoria Big Mac, iar clienții le pot împărți cu prietenii, le pot colecționa sau, începând cu 3 august, le pot da la schimb pentru un Big Mac până la finalul anului în orice restaurant McDonald’s din țările participante la proiect. 

În România, monedele MacCoins vor fi împărțite fanilor Big Mac, în limita stocului, în cadrul a trei evenimente din București, Cluj și Constanța, dedicate aniversării de 50 de ani a burgerului Big Mac și prin câteva acțiuni-surpriză pe canalele de social media ale McDonald’s în România. În plus clienții vor putea primi câte un MacCoin și în restaurante, în limita stocului disponibil, la cumpărarea unui meniu Big Mac.

Moneda MacCoin nu are valoare în numerar și poate fi utilizată doar în schimbul unui Big Mac, în cadrul restaurantelor McDonald’s participante la campanie pe parcursul anului 2018.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 141 de restaurante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé.

viewscnt
Afla mai multe despre
mcdonald’s
maccoins
big mac