Nestlé pregătește dublarea activității sale în România

Nestlé pregătește dublarea activității sale în România
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 nov 2021

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume,  are ca țintă dublarea activității sale în România în următorii 5-10 ani, atât prin creștere organică, prin mixul de produse oferite pe piață, cât și prin potențiale fuziuni și achiziții.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

În cadrul Nestlé ar urma să fie create astfel peste 170 de noi locuri de muncă în următorii ani, ajungându-se la un număr mediu de 661 angajați comparativ cu 483 la finalul anului 2020.

VIDEO Garduri montate într-un centru comercial din România, pentru separarea vaccinaților de nevaccinați CITEȘTE ȘI VIDEO Garduri montate într-un centru comercial din România, pentru separarea vaccinaților de nevaccinați

Cifra de afaceri a Nestlé ar putea crește până la peste 1.800 milioane lei în următorii 5-10 ani, comparativ cu 933 milioane lei în 2020.

Considerând o dublare a activității, cifra cumulată de afaceri ar putea ajunge la 7.500 milioane lei, iar taxele plătite la bugetul de stat (exceptând contribuțiile suportate de angajați aferente salariilor) ar putea atinge peste 110 milioane de lei.

În ianuarie 2019, Nestle a a decis să închidă, după 18 ani, fabrica din Timișoara. În scrisoarea transmisă atunci autorităților române și prezentată în exclusivitate de Profit.ro, compania argumenta plecarea prin faptul că piața din România trece printr-o perioadă de schimbări radicale, caracterizată de condiții de consum noi, dificultăți în ceea ce privește disponibilitatea forței de muncă și costuri asociate tot mai ridicate, concurența pentru resursele de producție locală fiind acerbă.

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume

viewscnt
Afla mai multe despre
nestlé
romania