Pepco va crea 13.000 de noi locuri de muncă în Europa, în următorii trei ani

Pepco va crea 13.000 de noi locuri de muncă în Europa, în următorii trei ani
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 iul 2021

Pepco Group, care deține mărcile Pepco, Poundland și Dealz, intenționează să creeze aproximativ 13.000 de noi locuri de muncă în Europa în următorii trei ani, în urma deschiderii de noi magazine, a afirmat pentru Reuters directorul general Andy Bond.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Cele mai multe noi locuri de muncă vor fi în Europa continentală, firma estimând că în urma pandemiei cumpărătorii vor prefera magazinele mai ieftine. În timp ce mulți retaileri europeni și-au mutat operațiunile online, au închis magazinele și au făcut concedieri pentru a supraviețui pandemiei, Pepco face exact opusul, a declarat Bond.

Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

Acesta a adăugat: "Spre deosebire de mulți retaileri tradiționali care se confruntă cu probleme, suntem extrem de încrezători în perspectivele noastre de creștere", scrie Agerpres.

Pepco s-a listat în mai la Bursa de la Varșovia, iar capitalizarea sa bursieră se situează la 6,9 miliarde de euro. Compania are aproximativ 35.000 de angajați în 3.400 de magazine din 16 țări. În septembrie va intra pe cea de-a 17-a piață, Austria.

În ultimul trimestru, Pepco a raportat venituri de 1,04 miliarde de euro și creștere comparabilă a vânzărilor de 29,3%, un avans care reflectă impactul pandemiei în aceeași perioadă a lui 2020, când magazinele au fost închise.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Grupul Pepco, unul dintre lanțurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, este prezent și în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole pentru casă și produse alimentare.

Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021 CITEȘTE ȘI Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021

Compania intenționează să deschidă încă 200 de unități Pepco, peste 50 de magazine Dealz și peste 20 de unități Poundland. 

viewscnt
Afla mai multe despre
pepco
locuri de munca