PepsiCo anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi din Balcanii de Est.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Delia Corniciuc s-a alăturat echipei PepsiCo România la începutul anului și are o experiență de 10 ani în marketing național și internațional.
CITEȘTE ȘI CEO-ul ROCA explică negocierile surpriză de EXIT din S-Karp, anunțate de Profit.ro: Implicarea a însemnat familiarizarea cu ce înseamnă să fii producător de pantofi, dar România nu este competitivă!Anterior venirii în echipa PepsiCo a ocupat mai multe poziții în cadrul companiilor Mars și Beiersdorf.
PepsiCo a generat peste 64 miliarde dolari venit net în 2018, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
În România, PepsiCo deține două unități de producție: una pentru băuturi răcoritoare (situată in Dragomirești, judetul Ilfov, inaugurată în 2009) și una pentru snacks-uri (în Popești-Leordeni, inaugurată în 1995).