Retailer: Românii au cheltuit cu 12% mai mult pentru mobilier "Made in Romania", în starea de urgență

Retailer: Românii au cheltuit cu 12% mai mult pentru mobilier "Made in Romania", în starea de urgență
scris 12 oct 2020

Vânzările online ale colecției de mobilier fabricat în România au crescut de șapte ori în perioada stării de urgență, comparativ cu anul 2019, iar românii au cheltuit, în medie, cu 12% mai mult raportat la perioada de referință, arată rezultatele unui studiu de specialitate.

Conform studiului Mobexpert, căutările românilor pe Google pentru amenajarea terasei au crescut cu 53% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar cele pentru amenajarea balconului s-au majorat cu 51%. În același timp, s-a observat o creștere și în interesul pentru amenajarea bucătăriei (+31%), a băii (+22%) și a dormitorului (+21%), scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Producătorul italian de încălțăminte Asolo preia un spațiu în Parcul Industrial Network din Sibiu, dezvoltat de Zacaria CITEȘTE ȘI Producătorul italian de încălțăminte Asolo preia un spațiu în Parcul Industrial Network din Sibiu, dezvoltat de Zacaria
Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum

"În aceste condiții, Mobexpert a considerat oportun să vină în ajutorul celor puși pe noi proiecte de amenajare și a investit în noi ghiduri complexe cu sfaturi și idei de amenajare pentru fiecare cameră din casă. Iar rezultatul a fost pe măsură. În timpul izolării, numărul de vizitatori pe site a crescut cu 55%, comparativ cu anul trecut. Creșterea traficului a rezultat în vânzări online care practic s-au dublat în perioada stării de urgență (martie - mai), comparativ cu aceeași perioadă în 2019. După ieșirea din izolare și după redeschiderea magazinelor fizice, această cifră a continuat să crească. În mai - august 2020, vânzările efectuate în mediul online au crescut cu 142%", notează realizatorii studiului.

Vânzările de piese de mobilier pentru amenajarea biroului au crescut cu 250%, iar un salt semnificativ a fost înregistrat și în rândul vânzărilor produselor destinate amenajării terasei și grădinii (+125%).

De asemenea, vânzările de paturi au crescut cu 98%, în timp ce, în cazul saltelelor, s-a înregistrat o majorare de 3,5 ori, iar vânzările de dulapuri și de comode au depășit valorile duble.

"Chiar și după redeschiderea showroom-urilor, numărul celor care vizitează online mobexpert.ro este în continuă creștere - cu 50% mai mulți vizitatori decât în aceeași perioadă în 2019. În prezent, magazinul online este responsabil pentru 30% din veniturile companiei, mai mult decât era estimat la începutul anului, o cifră semnificativă pentru o industrie care este în mod notoriu legată de prezența fizică în magazine. Deși numărul celor care optează pentru cumpărături online este în continuă creștere, când vine vorba de mobilă, mulți încă preferă să vadă cele mai substanțiale piese și în showroom-uri. De aceea, în magazinele Mobexpert, cumpărătorii sunt dispuși să cheltuie, în medie, cu 500 - 700 de lei mai mult", susțin reprezentanții producătorului de mobilă.

Conform datelor centralizate, în perioada izolării (martie - mai 2020), românii au cheltuit, în medie, cu aproape 12% mai mult pentru mobilier, iar după acest interval, atât online, cât și offline, au scos din buzunar cu 20% mai mult pentru piese de mobilier.

La nivel general, vânzările online ale colecției de mobilier fabricat în România au crescut cu 600% în perioada stării de urgență, comparativ cu rezultatele din anul 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
made in romania
mobila
mobexpert