Retailerul FashionUP intră pe segmentul de beauty

Retailerul FashionUP intră pe segmentul de beauty
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 feb 2018

FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de haine și accesorii din România, face o mutare strategică și lansează o categorie de parfumuri și produse cosmetice, unde sunt listate peste 7.000 de produse.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Platforma FashionUP activează de nouă ani pe piața din România. La doi ani de la debut, a deschis o reprezentanță în Bulgaria, urmată în 2016 de preluarea operațiunilor Click4Fashion din România, Bulgaria și Ungaria.

Anul trecut, FashionUP a anunțat că intră pe piața din Italia, după ce a achiziționat site-ul PiuStyle.com.

Ministerul Sănătății avertizează asupra unor site-uri care folosesc abuziv însemnele instituției și vând medicamente sau dispozitive neautorizate CITEȘTE ȘI Ministerul Sănătății avertizează asupra unor site-uri care folosesc abuziv însemnele instituției și vând medicamente sau dispozitive neautorizate

În 2017, FashionUP și-a mutat birourile în Centrul de Business Gramont, din imediata apropiere a parcului Carol din București.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
fashionup
beauty