Retailerul polonez CCC a avut anul trecut afaceri de 136 de milioane de euro (626,7 milioane zloți) pe piața românească, cu o treime mai mari decât în 2020.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
România a fost a doua piața ca importanță pentru grup, după Polonia, țara de origine, unde veniturile au fost de aproape 3,9 miliarde de zloți.
CITEȘTE ȘI Acțiunile Delivery Hero au coborât la minimul record. Compania, acționarul majoritar al Glovo, a avut cea mai slabă evoluție din Stoxx 600 în acest anRezultatele corespund anului fiscal 2021/2022, încheiat la 31 ianuarie 2022.
Magazinele fizice au adus 38% din veniturile din România, cu un total de 239,6 milioane zloți (51 milioane euro), restul de 62% venind de la platformele online, în special epantofi.ro. Plantforma epantofi.ro a generat, în total, 46% din veniturile companiei poloneze pe plan local.
România a adus 8,3% din veniturile totale ale grupului, de 7,54 miliarde de zloți (1,6 miliarde euro).
Avansul puternic se datorează și așa-numitului efect de bază, dat fiind faptul că 2020 a fost un an dezastruos pentru retaileri, în contextul pandemiei. Restricțiile de la acea vreme au forțat inclusiv suspendarea activității magazinelor fizice. Retailerul ponez are circa 80 de astfel de unități pe piața locală, comparativ cu 78 în urmă cu un an.
Online, retailerul este prezent inclusiv cu Modivo și epantofi.ro.
CCC a fost fondată în 1996 de antreprenorul polonez Dariusz Milek, poreclit “Regele pantofilor”. Compania a atins pragul de 1 milion de pantofi fabricați în 2005, iar cinci ani mai târziu a raportat primul miliard de zloți din vânzări. CCC s-a listat la bursa din Varșovia în 2004.