Retailerul român de îmbrăcăminte și încălțăminte PPT - Prețuri Pentru Tine, cel mai mare discounter românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru modă de zi cu zi, și-a majorat afacerile anul trecut, dar a suferit un puternic declin al profitului, pe fondul unor cheltuieli în creștere.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Cifra de afaceri a crescut de la 183,6 milioane lei la 185,3 milioane lei, dar profitul net a scăzut de la 10,5 milioane lei la 1,8 milioane lei. Aceasta în contextul în care veniturile au urcat de la 190,7 milioane lei (în anul precedent) la 196,4 milioane lei, în timp ce cheltuielile au crescut de la 177,4 milioane lei la 193 milioane lei.
În vara anului trecut, PPT anunța că vizează dezvoltarea rapidă a zonei de cumpărături online și își întărește echipa cu Monica Ciolănel, anterior Marketplace Manager și International Marketplace Development Manager la eMAG.
CITEȘTE ȘI Preferințele românilor în materie de băuturi răcoritoare. Companiile - ridicate de investiții în publicitate. Piața va depăși în acest an 6 miliarde de leiPrognoza pentru 2018 a retailerului de îmbrăcăminte și încălțăminte era o creștere rapidă, de peste 10 ori, a nivelului actual de achiziții prin E-commerce, care să asigure o cotă de piață relevanță pentru PPT.
Cu o experiență de 13 ani pe piață și o prezență în trei țări, PPT Prețuri Pentru Ține este cel mai mare discounter românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru modă de zi cu zi. Cu peste 190 de magazine în România, Republica Moldova și Bulgaria și două magazine online www.ppt.ro și www.ppt.bg, PPT Prețuri Pentru Ține le vinde clienților săi produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii.