Rețeaua de francize soft LaDoiPași, dezvoltată de retailerul Metro Cash & Carry, a ajuns la 820 de magazine și țintește un număr de 1.100 până la finalul anului.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În prezent, rețeaua este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele LaDoiPași poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.
CITEȘTE ȘI România - printre țările cele mai afectate de amenințarea informatică a momentului LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro Cash & Carry România.
Metro este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2016-2017, Metro a înregistrat vânzări de aproximativ 37 miliarde euro.
Metro Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București.
Distribuția națională a magazinelor Metro România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda.