Românii de la Montrek și-au unit forțele cu furnizorul armatei ucrainene

Românii de la Montrek și-au unit forțele cu furnizorul armatei ucrainene

Sursa foto: Turbat

Profit.ro
Profit.ro
scris 14 nov 2023

Magazinul românesc de echipament montan Montrek a fuzionat cu Gorgany Romania, retailer ucrainean a  cărui intrare pe piața românească a fost anunțată de Profit.ro, deținut de producătorul de articole de drumeție Turbat. În urma parteneriatului, magazinul Gorgany din centrul Bucureștiului a fost rebranduit Montrek. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Producătorul ucrainean de corturi, rucsaci și îmbrăcăminte pentru outdoor Turbat, a cărui dezvoltare a fost accelerată de invazia rusă, a deschis un magazin în zona Unirii din București, sub brandul Gorgany, confirmând informațiile anunțate în primăvară de Profit.ro.

FAN Courier a deschis primul HUB internațional CITEȘTE ȘI FAN Courier a deschis primul HUB internațional

„Când am preluat Montrek am folosit experiența acumulată pe munte pentru a aduce o gamă de produse care să acopere cât mai bine necesitățile comunității de alpiniști și pasionați de munte din țara noastră. Așa am ales să punem accentul pe consilierea clienților în achiziția echipamentelor tehnice din magazin. În urma fuziunii, strategia noastră a ajuns să se completeze perfect cu viziunea Gorgany, în care magazinul este nu numai spațiu de vânzare, ci și loc de întâlnire pentru comunitatea montană. Rezultatul este primul concept store de echipamente outdoor din România”, spune Sorin Delivasile, managerul Montrek și unul dintre proprietarii magazinului.

„Gorgany a strâns o comunitate de oameni care călătoresc sau merg în drumeție, pentru care magazinele noastre din Ucraina au devenit locul de întâlnire din afara potecilor de munte. Am încercat să replicăm acest model și în România și am reușit să creăm un loc cool, unde am reușit cea mai bună prezentare internațională a brandului Turbat. În schimb, cum să-i aducem în magazin pe acei oameni îndrăgostiți de munte, care să contribuie la succesul afacerii, a rămas o întrebare fără răspuns. Din acest motiv am decis să fuzionăm cu magazinul local Montrek, unde am găsit oameni cu pasiune vie pentru tot ce este legat de munte”, a spus Oksana Donets, unul dintre asociații ucraineni ai magazinului.

Magazinul Montrek este situat pe Bulevardul I.C. Brătianu, nr. 35, lângă Piața Unirii, și are o suprafață de vânzare de 500 de metri pătrați, dispusă pe două niveluri. 

FOTO Grupul elvețian Swisspor cumpără BriothermXPS. Una dintre cele mai mari tranzacții de profil din România CITEȘTE ȘI FOTO Grupul elvețian Swisspor cumpără BriothermXPS. Una dintre cele mai mari tranzacții de profil din România

Pe lângă marca Turbat a proprietarilor Gorgany, Montrek are listate articolele unor producători internaționali de echipamente de munte și de alpinism, inclusiv modele premiate pentru materialele și tehnologiile inovatoare folosite. Printre aceștia se numără Osprey, Zamberlan, Salewa, Scarpa, Ortovox, Nordisk, Northfinder, Petzl, Mund, Edelrid, Kong, Nature, dar și Climbing Stag - marca proprie de accesorii de trekking.

Magazinul a fost deschis în apropiere de Piața Unirii, pe spațiul lăsat liber recent de Intersport, de asemenea o rețea de articole sportive.

Românii de la Montrek și-au unit forțele cu furnizorul armatei ucrainene

Turbat a decis să intre pe piața românească în 2021, înainte de începerea invaziei ruse, prin parteneri care distribuie produsele fabricate în Ucraina, și vede un potențial de creștere anuală de până la 30-40% a veniturilor obținute local, în următorii 5 ani.

Românii de la Montrek și-au unit forțele cu furnizorul armatei ucrainene

Pentru 2023, Turbat estimează o cifră de afaceri în România de 120.000 de euro la prețuri de achiziție, valoare care include și rezultatele magazinului Gorgany.

Compania Turbat este prezentă, cu 13 magazine, în Polonia, Elveția, Letonia, Estonia, România, Coreea de Sud și Japonia, dar și pe piețele din Germania și Cehia, unde produsele sunt vândute sub brandurile altor jucători.

Dezvoltarea companiei, pentru care Ucraina rămâne cea mai importantă piață, a fost impulsionată de război, în urma căruia cererea pentru produsele outdoor, inclusiv din partea forțelor militare, a fost în creștere.

Compania, fondată în 2005 de doi antreprenori din Ucraina - Andriy Bandrivskyy și Oksana Donets -, mizează în acest an pe afaceri de până la 2 milioane de euro pe toate piețele în care este prezentă.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazin
turbat
montrek