Doar 23% dintre utilizatorii de Internet din România au făcut achiziții online în 2017, față de o medie de 68% în Uniunea Europeană, arată datele publicate luni de Eurostat.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Campionii achizițiilor online au fost anul trecut utilizatorii de Internet din Marea Britanie (86%), Suedia (84%), Danemarca, Germania, Luxemburg și Olanda (fiecare cu 82%). Cel mai redus nivel s-a înregistrat în 2017 în România (23%), Bulgaria (27%), Cipru (39%) și Croația (42%), scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Europa de Est se reînarmează de frica Rusiei. România este în frunteÎn ultimii zece ani, procentul celor care au făcut achiziții online a crescut la toate grupele de vârstă, cel mai semnificativ avans fiind înregistrat la utilizatorii de Internet cu vârsta între 16 și 24 de ani (de la 44% în 2007 la 71% în 2017).