Românii și bulgarii, pe ultimul loc în UE la achizițiile online

Românii și bulgarii, pe ultimul loc în UE la achizițiile online
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 nov 2019

Doar o cincime dintre români au făcut achiziții online în 2018, față de o medie de 60% înregistrată în Uniunea Europeană (UE), arată datele publicate, vineri, de Oficiul European de Statistică (Eurostat).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Campionii achizițiilor online din UE au fost, anul trecut, locuitorii din Danemarca (84%), Marea Britanie (83%), Olanda (80%), Suedia (78%) și Germania (77%), scrie News.ro.

Horia Cardoș pregătește 20 de supermarketuri agricole la nivel național, sub brandul Agroland CITEȘTE ȘI Horia Cardoș pregătește 20 de supermarketuri agricole la nivel național, sub brandul Agroland

La polul opus, cu cel mai redus procent, s-au situat: Croația (35%), Cipru (32%), Bulgaria (21%) și România (20%).

La nivelul UE, 60% dintre persoanele cu vârste între 16 și 74 de ani au făcut achiziții online în 2018, față de 32% în 2008.

Deși numărul bărbaților care fac cumpărături online este ușor mai ridicat decât cel al femeilor, în perioada 2008 - 2018 procentul celor care achiziționează online a crescut mai mult în rândul femeilor, respectiv de la 30% în 2008, la 59% în 2018. În rândul bărbaților, majorarea a fost de la 35% (în 2008) la 61% - în 2018.

viewscnt
Afla mai multe despre
cumparaturi online
romania