Doar o cincime dintre români au făcut achiziții online în 2018, față de o medie de 60% înregistrată în Uniunea Europeană (UE), arată datele publicate, vineri, de Oficiul European de Statistică (Eurostat).
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Campionii achizițiilor online din UE au fost, anul trecut, locuitorii din Danemarca (84%), Marea Britanie (83%), Olanda (80%), Suedia (78%) și Germania (77%), scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Horia Cardoș pregătește 20 de supermarketuri agricole la nivel național, sub brandul AgrolandLa polul opus, cu cel mai redus procent, s-au situat: Croația (35%), Cipru (32%), Bulgaria (21%) și România (20%).
La nivelul UE, 60% dintre persoanele cu vârste între 16 și 74 de ani au făcut achiziții online în 2018, față de 32% în 2008.
Deși numărul bărbaților care fac cumpărături online este ușor mai ridicat decât cel al femeilor, în perioada 2008 - 2018 procentul celor care achiziționează online a crescut mai mult în rândul femeilor, respectiv de la 30% în 2008, la 59% în 2018. În rândul bărbaților, majorarea a fost de la 35% (în 2008) la 61% - în 2018.