Schimbări în conducerea PepsiCo

Schimbări în conducerea PepsiCo

Radu Berevoescu

Profit.ro
Profit.ro
scris 20 dec 2021

Radu Berevoescu, Finance Director CFO East Balkans la PepsiCo, a preluat rolul de Organized Trade Director (Snacks & Beverages) și îi va raporta direct lui Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director. Radu și-a început cariera în PepsiCo în 2010 cu un rol local și a evoluat preluând roluri în Greater Balkans și Central Europe Greater Balkans FP&A (Financial planning & analysis).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

În 2019, a devenit Finance Director CFO East Balkans, coordonând aria financiară și contribuind la gestionarea companiei în perioada pandemiei.

Biofarm realizează cea mai importantă investiție din industria farmaceutică a ultimilor 30 de ani CITEȘTE ȘI Biofarm realizează cea mai importantă investiție din industria farmaceutică a ultimilor 30 de ani

Claudiu Dorcioman a fost numit în funcția de Senior Manager Away From Home & Traditional Trade în cadrul PepsiCo DACH, cu biroul în Germania, raportând activitatea sa lui Torben Nielsen, GM DACH. Anterior, Claudiu a ocupat funcția de Organized Trade Director în PepsiCo România (Snacks & Beverages). Claudiu lucrează în PepsiCo de 22 de ani și a dat constant dovadă de performanță, capacitate de luare a deciziilor, aducând rezultate foarte bune pe piață. A excelat în rolurile avute în zona comercială, precum HoReCa & Traditional Trade Manager, Sales Capability, Integration Manager și Organized Trade Manager.

PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsico
radu berevoescu