Lanțul de cafenele Starbucks deschide prima unitate stradală în Timișoara, într-un spațiu de 220 de metri pătrați din Piața Victoriei. Este a treia unitate Starbucks din Timișoara.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Zona Pieței Victoria include magazine, restaurante și cafenele, cu zona de promenadă și petrecere a timpului liber, iar Starbucks se alătură celorlalți chiriași, printre care se află McDonald’s, KFC, dm, Meli Melo, farmacii sau bănci.
“Spațiul oferă o vizibilitate exceptională către piață și zona de promenadă. Procesul de identificare și negociere a durat 3 luni, spațiile în zonă fiind rar disponibile. Zona Pieței Victoriei este integral ocupată, cererea asigurând ocuparea rapidă a spațiilor”, a declarat Felicia Vasiu, Head of Timișoara Branch la ACTIV Property Services, firma care a intermediat închirierea.
Starbucks a intrat pe piața românească în 2007, când a deschis prima cafenea în București, în Plaza România. În 2015, lanțul de cafenele a fost preluat de către operatorul polonez Amrest. În prezent, există 28 de cafenele Starbucks în țară: 16 în București, două în Cluj - Napoca, trei în Timișoara, două în Constanța, unul în Brașov, unul în Craiova, unul în Ploiești și două în Iași.