UE investighează Nike, Universal Studios și Sanrio pentru practicile de licențiere și distribuție

UE investighează Nike, Universal Studios și Sanrio pentru practicile de licențiere și distribuție
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 iun 2017

Comisia Europeană a deschis miercuri o investigație referitoare la practicile de licențiere și distribuție ale companiilor Nike, Universal Studios și Sanrio, pentru a vedea dacă acestea blochează ilegal vânzările online ale produselor lor în spațiul comunitar, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Investigația se adaugă altor anchete legate de practicile comerciale a mii de companii din Europa, scrie News.ro.

”Comisia investighează dacă Nike, Sanrio și Universal Studios restricționează vânzările transfrontaliere și online ale produselor lor comerciale. Vom analiza dacă practicile de licențiere și distribuție ale celor trei companii ar putea bloca accesul consumatorilor la o posibilitate mai mare de alegere și la tranzacții mai bune pe piața unică”, afirmă comisarul pentru concurență Margrethe Vestager într-un comunicat.

După ce i-a servit cu șampanie și caviar, germanul Schröder, care le-a dat rușilor caviar în diplomat, încearcă iar să ia banii investitorilor BVB pentru a cumpăra ferme în Germania CITEȘTE ȘI După ce i-a servit cu șampanie și caviar, germanul Schröder, care le-a dat rușilor caviar în diplomat, încearcă iar să ia banii investitorilor BVB pentru a cumpăra ferme în Germania

Produsele comerciale sunt haine, încălțăminte, accesorii pentru telefoane, genți sau jucării pe care sunt inscripționate imagini sau texte, în timpul procesului de fabricație. Obiectivul este creșterea atractivității produselor pentru consumatori, deseori copii sau adolescenți.

Producătorii cu licență pot  folosi astfel de imagini sau texte doar dacă au semnat acorduri de licențiere cu deținătorul drepturilor de proprietate intelectuală.

Nike, Sanrio și Universal Studios acordă licențe pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri. Între aceste branduri, Nike acordă licențe pentru produsele comerciale ale Futbol Club Barcelona, Sanrio pentru Hello Kitty, iar Universal Studios pentru Minions și Despicable Me.

viewscnt
Afla mai multe despre
nike
universal studios