Lanțul britanic de sandwich-uri și cafele Pret A Manger a anunțat vineri că va introduce un sistem de abonament pentru băuturi, încercând un nou model de business care speră că îi va permite să supraviețuiască pandemiei, transmite Reuters.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Pret A Manger are 367 de magazine în Marea Britanie, multe amplasate pe străzile principale, în apropiere de stațiile de transport în comun și birouri, care acum sunt în mare parte părăsite deoarece oamenii preferă să lucreze de acasă, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Carrefour deschide un nou magazin Supeco în RomâniaÎncepând de marțea viitoare, Pret A Manger va lansa serviciu intitulat "YourPret Barista", conform căruia clienții vor beneficia de cinci băuturi pe zi preparate de un barista, fie cafea, ceai, ciocolată caldă, smoothie sau frape, în schimbul unui abonament de 20 de lire sterline (26,5 dolari) pe lună. În plus, toți consumatorii care se vor înscrie la noul abonament vor beneficia și de o lună gratuită, începând de marți.
Deși acest serviciu este o sursă garantată de venit, Pret A Manger riscă să înregistreze pierderi în cazul în care clienții vor comanda numărul maxim de băuturi permis de noul abonament.