Un mare lanț de supermarketuri din Noua Zeelandă a lansat ''ora de liniște'', în care cumpărătorii nu sunt deranjați de muzică, lumini intense și zgomote de la casele de marcat, a anunțat marți compania, potrivit DPA.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În intervalul 14:30 și 15:30, în zilele de miercuri, toate cele 184 de magazine din Noua Zeelandă ale companiei Countdown vor închide muzica, vor reduce intensitatea luminii, vor sista operațiunile de aranjare a mărfurilor la raft și vor evita să facă anunțuri prin sistemul de amplificare sonor, a precizat lanțul de magazine, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI FOTO Casa de Comerț Agroalimentar Unirea, rețeaua pe care statul vrea să o lanseze în țară, a deschis primul magazinInițiativa a fost demarată cu sprijinul asociației Autism New Zealand și a fost experimentată anul acesta în câteva dintre filialele companiei.