Retailerul german Metro înregistrează o creștere a vânzărilor în urma panicii cumpărătorilor, care achiziționează paste, mâncăruri gata preparate și conserve, a afirmat directorul general Olaf Koch, într-un interviu acordat publicației germane de afaceri Wirschaftswoche, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
"Veniturile noastre din Germania și din străinătate sunt peste nivelul de la începutul acestui an. Acesta s-ar putea aranja în funcție de cum progresează criza", a explicat șeful retailerului german. El a adăugat că există o panică în privința cumpărării de paste, mărfuri uscate, mâncăruri gata preparate și conserve, dar până acum nu există probleme în asigurarea furnizării, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Pe fondul coronavirus, românii se pregătesc să facă pâine în casă. Comenzile de drojdie pentru consum casnic de pe piața româneasă au înregistrat cifre record - 25 de milioane de pâiniMetro operează în 26 de țări, având 771 de magazine și 150.000 de angajați.
Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 24 de orașe.