Wal-Mart se asociază cu Google pentru vânzări prin comenzi vocale online

Wal-Mart se asociază cu Google pentru vânzări prin comenzi vocale online
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 aug 2017

Retailerul american Wal-Mart Stores se asociază cu Google, divizie a grupului Alphabet, pentru a intra pe piața cumpărăturilor online prin comenzi vocale, dominată în prezent de Amazon.com, relatează Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Google va oferi sute de mii de produse comercializare de Wal-Mart pe platforma controlată vocal Google Assistant, de la sfârșitul lunii septembrie, a scris miercuri directorul pentru comerț electronic al retailerului american, Marc Lore, într-o postare pe blog, citată de news.ro.

Lore, care s-a alăturat Wal-Mart după ce grupul a cumpărat compania sa de comerț electronic Jet.com, a spus că retailerul va oferi o gamă mai largă decât a oricărui alt comerciant pe platforma Google Assistant.

Cerere de insolvență pe numele Profi. Retailerul spune că a rezolvat pe cale amiabilă CITEȘTE ȘI Cerere de insolvență pe numele Profi. Retailerul spune că a rezolvat pe cale amiabilă

Amazon, al cărui serviciul controlat vocal Alexa permite utilizatorilor să facă cumpărători pe platforma sa, este lider pe acest segment de piață, dispozitivele Echo controlând 72,2% din piață în 2016, cu mult peste cota de 22% deținută de Google Home, potrivit firmei de cercetare eMarketer.

Retailerul Amazon deține o poziție dominantă și în vânzările online, în fața Wal-Mart și alți retaileri tradiționali.

Wal-Mart a promovat în schimb o strategie de extindere agresivă, oferind discount-uri clienșilot care cumpără online și își ridică marfa din magazine și livrarea gratuită în două zile pentru cumpărături de cel puțin 35 de dolari. În acest ultim caz, Amazon a fost nevoită să reducă pragul pentru care oferă serviciu gratuit de livrare.

viewscnt
Afla mai multe despre
walmart
google