Star Stone, producător român de pavaje destinate sectorului rezidențial, finalizează o investiție de 350.000 de euro, începută anul trecut, și începe, cu două luni mai devreme decât planul inițial, producția de confecții metalice, cea mai nouă categorie de produse din portofoliu.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
„Pentru acest an, estimăm venituri de aproximativ 200.000 de euro din această activitate, bazată pe cererile clienților de a avea un gard <<la cheie>> atunci când cumpără bolțari de gard”, spune Cristian Pop, Director General Star Stone SA.
CITEȘTE ȘI Afacerile DPD România s-au apropiat de 350 milioane leiPentru acest an, planurile Star Stone pentru categoria de confecții metalice vizează adresarea pieței din nord-vestul țării, în mod direct, urmând ca, de anul viitor, produsele să aibă acoperire națională, prin parteneriatele cu distribuitorii din țară.
Star Stone a încheiat anul 2022 cu vânzări de peste 7,1 milioane de euro, în creștere cu peste 30% față de 2021. Accesoriile de gard, dalele de pavaj și bolțarii au fost categoriile cu cele mai mari vânzări în 2022, cu ponderi în încasări de peste 20% fiecare. Compania estimează că va menține ritmul de creștere în 2023, când se așteaptă la o cifră de afaceri mai mare cu 30%.
Prezentă pe piața din România încă din 2007, compania Star Stone a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, unde comercializează, printr-o rețea amplă de distribuție, dale de pavaj, bolțari, piatră decorativă, accesorii de gard, borduri de piscină etc. La nivel național, compania dispune de o rețea de peste 300 de distribuitori.