350 de români care și-au petrecut vacanța în Egipt au ajuns în țară fără bagaje. Angajații aeroportului din Hurgada nu au putut să le încarce.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Reprezentanții companiei TAROM spun că pasagerii au fost informați dinainte de a ajunge în țară despre faptul că la destinație nu vor ajunge și bagajele, scrie Digi 24.
CITEȘTE ȘI Compania germană Delivery Hero devine acționarul majoritar al Glovo. Recent, Delivery Hero a vândut operațiunile din România ale Foodpanda către compania spaniolăMotivul invocat a fost că în Hurgada a nins pentru prima dată după mult timp, iar acest lucru a dat peste cap întreaga activitate de pe aeroport.
În cursul zilei de luni și marți, toți cei aproximativ 350 de pasageri care s-au întors ieri din Hurgada își vor primi bagajele.
Nu doar pasagerii TAROM s-au confruntat cu această situație, ci toți pasagerii care au avut cursă duminică.