Afaceri în creștere pentru agenția de turism online eSky

Afaceri în creștere pentru agenția de turism online eSky
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 apr 2020

Agenția de turism online eSky a înregistrat o cifră de afaceri de 7,4 milioane de euro în România în 2019, în creștere cu 27,5 % față de anul 2018, când a raportat afaceri de 5,8 milioane euro, arată un comunicat al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Compania a înregistrat la nivelul anului trecut "o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 45,5 milioane de euro, cu 23% mai mare față de cea din 2018", arată comunicatul.

Guvernul ia din rezervele ANCOM 700 milioane lei, cu argumentul combaterii epidemiei de coronavirus. Amânări la plată pentru operatori de comunicații electronice CITEȘTE ȘI Guvernul ia din rezervele ANCOM 700 milioane lei, cu argumentul combaterii epidemiei de coronavirus. Amânări la plată pentru operatori de comunicații electronice

De asemenea, la nivel global, eSky a avut în 2019 o valoare totală tranzacționată de 505,7 milioane de euro, marcând astfel o creștere de 81% față de anul 2018, la nivel global. Tot în 2019, numărul de rezervări pe site-urile și aplicațiile de mobil eSky a depășit 2 milioane și a crescut cu 65% față de rezultatele anului precedent, scrie News.ro.

"În 2019, pe lângă creșterea volumului de vânzări, am observat și o creștere constantă a coșului de cumpărături datorată facilităților suplimentare achiziționate de clienți, cum ar fi: asigurări de călătorie, rezervări la hoteluri sau închirieri de mașini", declară Łukasz Neska, vicepreședinte și chief marketing officer eSky.

În ultimul an, eSky și-a continuat expansiunea prin lansarea operațiunilor pe două noi continente - Africa (Africa de Sud), precum și Asia Pacific (Noua Zeelandă). Raza de acțiune a companiei în Europa s-a extins prin lansarea următoarelor piețe: Germania, Elveția, Austria, Olanda, Belgia, Italia precum și țările Scandinave. În plus, eSky a pătruns pe piețe noi și în America de Sud, incluzând aici Chile, Argentina și Mexic.

"Începutul acestui an a fost unul foarte promițător, chiar record", spun reprezentanții companiei.

În ianuarie 2020, valoarea totală tranzacționată a depășit 51 milioane de euro la nivel de grup, oferind astfel o creștere de aproape 50% de la an la an.

"Rezultatele financiare din 2019 și de la începutul acestui an vin ca urmare a expansiunii internaționale și a dezvoltării produselor companiei, inclusiv pachetele de zbor + hotel, vacanțele de tip city break și conexiunile MultiLine, ce sunt formate din oferte de la diverse companii aeriene – low-cost, de linie sau charter", declară Marius Turbatu, global expansion director si managerul HUB-ului din București.

Inițial, primele semne ale răspândirii Covid-19 nu au avut un impact major asupra vânzărilor companiei, spune el.

"Cu toate acestea, de la sfârșitul lunii februarie, când epidemia s-a dezvoltat rapid în Italia și alte țări din Europa de Vest, iar companiile aeriene au anulat succesiv zborurile, situația de pe piața turismului s-a schimbat. În această situație, Consiliul de administrație al eSky a verificat imediat oportunitățile din piață și scenariile posibile pentru a menține stabilitatea companiei în timpul crizei. A fost elaborată o strategie de acțiune, inclusiv implementarea unui plan de economii, precum și o reorganizare internă a structurilor angajaților pentru a utiliza cât mai eficient resursele companiei pe timpul valabilității măsurilor administrative ce limitează posibilitățile de a călători", mai spun reprezentanții agenției de turism.

Obiectivele strategiei sunt să asigure lichiditatea financiară a companiei în perioada vânzărilor limitate și, în același timp, să permită posibilitatea reconstruirii structurilor pentru a satisface cererea post etapei de criză.

"Într-o astfel de situație dinamică a trebuit să ne adaptăm rapid noilor condiții și să construim un plan rațional. Situația globală actuală a dovedit că expunerea internațională extinsă și gestionarea agilă permit diversificarea vânzărilor. Piețele lansate în 2019, inclusiv Mexicul, în acest moment, joacă un rol esențial în vânzările companiei", adaugă Łukasz Neska, vicepreședinte și chief marketing officer al eSky.

Experții eSky prevăd că vânzările ar trebui să înceapă să se recupereze treptat începând cu luna iunie a acestui an.

"Pe baza rezultatelor unui studiu realizat în China, ce arată că printre primele trei nevoi ale oamenilor după epidemie se află dorința de a călători, ne putem aștepta la o creștere a interesului la scurt timp după ridicarea restricțiilor. Zona călătoriilor de afaceri se va dinamiza rapid, acolo unde companiile vor dori să țină pasul cu piața. Aceasta dă o lumină pozitivă industriei turismului", adaugă ei.

Cu o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 45,5 milioane de euro, eSky este activă pe piața locală încă din 2009. Este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 50 de piețe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât și în Europa, Asia, Australia și Africa. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, zbor și hotel (pachete dinamice), închirieri mașini și asigurări de călătorie.

viewscnt
Afla mai multe despre
esky
agentie de turism