Retailerul francez Carrefour va începe să vândă în curând pachete turistice clienților din Belgia, după ce și alte lanțuri de magazine precum Leclerc și Lidl oferă acest serviciu, scrie Retaildetail.eu.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Pachetele turistice pot fi achiziționate atât în magazine, cât și online. Spre exemplu, peste un milion de francezi aleg acest serviciu în fiecare an, cumpărând vacanțe direct din magazin, arată Revista Progresiv.
CITEȘTE ȘI Cum să-ți optimizezi site-ul webPotrivit experților în retail, supermarketurile se transformă în platforme, care pe lângă mâncare comercializează și alte servicii precum credite sau telefoane mobile. “Supermarketurile se numără printre puținele locuri încă frecventate de un număr mare de oameni. Chiar și în aceste timpuri majoritar online există oameni care merg în magazine pentru a-și alimenta frigiderele. Prin urmare, este mediul ideal pentru a vinde și alte lucruri”, spune Jorg Snoeck, expert în retail.
Rețeaua Carrefour cuprindea 13.769 de magazine la finele lunii septembrie, din care 11.515 în Europa.
În România, Carrefour operează 354 de magazine, inclusiv 41 hipermarketuri și 188 supermarketuri.