Castelul Bran a înregistrat, de la deschiderea din 5 iunie și până în prezent, o scădere cu 70% a veniturilor și cu 65% a numărului de vizitatori, față de perioada similară din 2019, a declarat directorul de marketing al instituției muzeale, Alexandru Prișcu.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Conform acestuia, în 2020, campaniile de promovare a cunoscutului obiectiv turistic sunt orientate exclusiv pe activarea pieței interne, în condițiile în care, în prezent, singurii vizitatori străini sunt expații care trăiesc în România, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Blue Air anulează zeci de zboruriAnul acesta, în contextul crizei generate de coronavirus, toate evenimentele culturale organizate în Castelul Bran, cu care publicul s-a obișnuit în ultimii ani, au fost anulate, atât din cauza restricțiilor impuse prin lege, cât și din considerente de ordin financiar, a menționat Prișcu.