Cifră de afaceri de 15 mil. euro pentru turoperatorul Cocktail Holidays, în creștere cu 3%

Cifră de afaceri de 15 mil. euro pentru turoperatorul Cocktail Holidays, în creștere cu 3%

Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays

Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 3 feb 2016

Unul dintre cei mai mari operatori de chartere din România, Cocktail Holidays, a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro, cu 3% peste cea obținută în anul precedent, și mai mult de 20.000 de turiști cărora le-a vândut vacanțe, majoritatea preferând Grecia, Spania și Turcia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Turoperatorul  a anunțat miercuri, într-un comunicat, că a avut creșteri în ciuda unui an dificil, cu multe evenimente negative, de la criza financiară traversată de Grecia și exodul refugiaților, în plin sezon estival, la atentate și atacuri teroriste în destinații consacrate, care au afectat industria turismului. “Orice veste negativă care vine dintr-o destinație se simte imediat în vânzări", a spus Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.

Ea a povestit că a trebuit să-i convingă pe turiști că vacanțele lor în Grecia nu sunt perturbate de problemele financiare ale țării, că refugiații ajunși în insula Kos nu le strică vacanțele sau că la Paris situația este gestionată corespunzător. A fost nevoită, totuși, să renunțe la destinații considerate riscante.

În ciuda dificultăților din 2015, Grecia a fost destinația anului în vânzările Cocktail Holidays, care a oferit vacanțe charter în nouă insule grecești, urmată de Spania și Turcia. Pachetul mediu cu toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 480 de euro, pentru Spania 755 de euro, iar pentru Turcia 635 de euro. 

Hotelierii de la mare spun că nu pot da tarifele de 10 euro pe noapte promise de federația FAPT turiștilor ruși CITEȘTE ȘI Hotelierii de la mare spun că nu pot da tarifele de 10 euro pe noapte promise de federația FAPT turiștilor ruși

Pentru anul acesta, turoperatorul anunță, ca noutăți, pachete charter pentru Split (Croația), Algarve (Portugalia) și Lefkada (Grecia) sunt noutățile anului 2016. Tarifele pornesc de la 577 de euro, cu toate taxele incluse, pentru Algarve, de la 500 de euro pentru Split și de la 373 de euro pentru Lefkada.

Din oferta anului 2016 nu lipsesc Spania (Barcelona, Costa Brava, Costa Dorada, Costa Blanca, Mallorca, Tenerife), Turcia (Antalya, Bodrum, Kusadasi, Marmaris, Didim), Emiratele Arabe Unite, circuitele în Italia, Turcia, Scandinavia, Thailanda și Sri Lanka, pachetele sociale pentru Cipru, Spania, Turcia, Muntenegru, dar și insulele exotice.

Prompt Service Travel Company este o companie de familie, românească, înființată în urmă cu 22 de ani. Cocktail Holidays este brandul turistic al Prompt Service Travel, lansat în urmă cu 11 ani. Firma operează zboruri charter în peste 25 de destinații, iar din 2005 a intrat cu zboruri și pe piețele din afara Bucureștiului. 

viewscnt
Afla mai multe despre
cocktail holidays
vacante
bilant