Autoritatea de supraveghere a sectorului comunicațiilor din Rusia, Roskomnadzor, afirmă că grupurile de tehnologie Google și Facebook au permis publicitatea politică în timpul alegerilor regionale de duminică, chiar dacă au fost solicitate să o interzică, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
”Astfel de acțiuni pot fi considerate un amestec în afacerile suverane ale Rusiei și că afectează alegerile democratice din Federația Rusă”, afirmă Roskomnadzor pe site-ul său, scrie News.ro.
Reuters nu a putut contacta imediat Google sau Facebook pentru comentarii.
Rusia a organizat duminică alegeri regionale, inclusiv în Moscova, după ce excluderea multor candidați ai opoziției au dus la declanșarea unor ample proteste în capitața rusă, în ultimele câteva săptămâni.
Roskomnadzor a anunțat vineri că a cerut Facebook și Google să interzică publicarea de publicitate politică în timpul alegerilor de duminică și în ziua precedentă, în conformitate cu legislația rusă.