Magazinele, restaurantele sau cafenele vor putea folosi Apple Music for Business pentru a reda muzică licențiată și aleasă special ele.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Apple a început să testeze o versiune Business a serviciului său de streaming muzical care se adresează companiilor care aleg să redea muzică pentru proprii clienți.
Versiunea de consumator a Apple Music sau a altor servicii similare nu include licență pentru redarea muzicii în spațiile publice, așa că, pentru a reda muzică legal în propriile spații firmele ar trebui să dobândească o licență diferită.
În acest sens, Apple a creat o versiune specială a aplicației Apple Music, care se adresează companiilor.
Apple spune că acest serviciu beneficiază de implicarea unei echipe editoriale care selectează muzica pentru a se potrivi în mod special profilului unui anumit magazin sau restaurant.
Deocamdată, noul serviciu se află în fază de testare, fiind folosit de un număr limitat de firme, precum magazinul Harrods din Londra.