În cadrul unei conferințe cu investitorii, Disney a dezvăluit mai multe detalii despre serviciul de streaming video pe care îl va lansa anul acesta, inclusiv prețul abonamentelor și data lansării.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Disney+, cum se va numi serviciul care va concura cu Netflix, Prime Video și restul produselor din zona de streaming video care există deja pe piață, va fi disponibil începând 12 noiembrie.
Pentru a putea concura cu serviciile care au deja o bază importantă de utilizatori, Disney va începe cu un preț agresiv pentru abonamentele lunare, care vor costa doar 7 dolari lună.
Alternativ, cei care vor plăti abonamentele pe un an întreg, vor datora doar 70 de dolari pe an.
CITEȘTE ȘI CEO-ul Twitter: Băi cu gheață, mănâncă doar o dată pe zi, merge kilometri pe jos, adoarme în 10 minuteDisney a dezvăluit cu aceeași ocazie și cele mai importante filme și seriale care vor fi disponibile de la început. Printre acestea se va număra tot conținutul propriu, seriile Marvel, Star Wars, Pixar, National Geographic și The Simpsons.
Sub un abonament suplimentar, în cadrul Disney+ vor fi disponibile și Hulu respectiv ESPN+.
Oficialii companiei și-au anunțat investitorii că ar putea pierde anul viitor un miliard de dolari pentru a investi în noul serviciu de streaming și că abia din 2024 se pot aștepta la profit.