Noul serviciu de streaming al Disney aproape că și-a atins obiectivul de utilizatori fixat pentru 2024.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Disney a anunțat că serviciul de streaming Disney+ a ajuns la 54,5 milioane de abonați. Asta doar în jumătate de an și în condițiile în care a fost lansat doar într-un număr limitat de țări.
Disney+ avea 33,5 milioane de abonați la 28 martie și depășise deja 50 milioane pe 8 aprilie.
Compania își fixase ca target pentru finele lui 2024 ajungerea la 60 - 90 milioane de abonați. În doar jumătate de an, Disney+ aproape că a ajuns la pragul de inferior a obiectivului.
Ca și în cazul altor platforme de streaming, pandemia a ajutat la creșterea numărului de abonați în ultimele luni.
Este adevărat că Netflix are 182 milioane de abonați, însă Disney+ dovedește că va fi un concurent redutabil, având în spate forța unei mari companii și conținutul mai multor studiouri de producție.
În plus, Disney+ încă nu este prezent foarte multe piețe, spre deosebire de Netflix, care este disponibil în peste 130 de țări.
Disney+ mai are de partea sa și o mașinărie de marketing mult mai bine unsă, propulsată de forța brandurilor și a caracterelor legendare din filmele companiei.