Cu gândul la banii pe care-i poate câștiga din jocuri, TikTok va intra pe piața de gaming, sperând că va avea mai mult succes decât Facebook sau Snapchat.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În foarte scurt timp, poate chiar în primele zile ale lunii noiembrie, TikTok ar putea lansa o secțiune de jocuri, care va fi accesată direct din ecranul principal.
În viitoarea secțiune, TikTok va oferi acces la jocuri în care va afișa reclame și speră să obțină venituri inclusiv de pe urma microtranzacțiilor.
Secțiunea de jocuri ar putea fi anunțată pe 2 noiembrie, zi în care TikTok organizează primul eveniment de gaming al companiei, numit „TikTok Made Me Play It”. În cadrul evenimentului, vor lua cuvântul, printre alții, reprezentanți de la Electronic Arts și 2K.
Sursele Financial Times spun că TikTok încearcă să copieze modelul Netflix, chiar dacă, până acum, Netflix nu pare să aibă mare succes cu jocurile casual, iar compania americană dă semne că se îndreaptă spre streaming-ul de jocuri.
TikTok are deja diverse parteneriate cu mai multe companii de jocuri, precum Zynga. Însă, lansarea unei secțiuni de jocuri în TikTok vine după ce Facebook și Snapchat au decis să-și reducă prezența în acest domeniu.
Compania chineză l-a numit luna trecută pe Assaf Sagy la conducerea diviziei de jocuri și are în prezent în jur de 20 de poziții scoase la concurs în cadrul acesteia.
Industria de jocuri mobile a generat anul trecut 104 miliarde de dolari și este așteptată să crească până în 2026 la 128 de miliarde de dolari.