Aproape 4.000 de episoade ale unor seriale americane au fost postate de YouTube, unde pot fi urmărite gratuit, dar întrerupte frecvent de reclame.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
YouTube nu a renunțat la ideea de a distribui conținut regizat, creat pentru televiziune, deși a capitulat complet în ceea ce privește crearea conținutului original, cu care vroia, la un moment dat, să rivalizeze cu Netflix și HBO.
CITEȘTE ȘI Studiu EY România: 78% dintre Directorii Financiari din România consideră că se vor implica mai mult în dezvoltarea și executarea strategiilor de business în următorii trei aniAcum, în principal de dragul creșterii cantității de conținut capabil să facă mai multe afișări pentru reclame, YouTube adaugă un mare număr de episoade TV, care sunt disponibile doar în Statele Unite.
Printre serialele adăugate se numără Hell’s Kitchen, Andromeda și Heartland.
Acestea pot fi vizionate pe toate dispozitivele pe care poate fi folosit YouTube, de la telefoane la televizoare, dar și în cadrul browser-elor web.
Prin această mutare, YouTube intră în competiție cu o mulțime de platforme care difuzează filme și seriale gratuit, pe care le monetizează cu reclame. Roku, Plex Tubi, Vizio și Samsung sunt doar câțiva dintre aceștia.
În ciuda strategiei inconsistente și confuze de până acum, YouTube are planuri mari, cel puțin pentru viitorul apropiat, promițând că va continua să adauge până la 100 de episode și filme în fiecare săptămână.