Cele două servicii pe bază de abonament vândute de YouTube au crescut semnificativ în ultimul an, însă compania încă evită să ofere mai multe informații.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
YouTube Music și YouTube Premium au trecut, împreună, de 80 de milioane de abonați, a făcut cunoscut un reprezentant al companiei într-o discuție cu Variety.
Este o creștere masivă față de anul trecut în aceeași perioadă. Cele două au crescut cu aproximativ 30 de milioane de utilizatori de la 50 de milioane în septembrie 2021.
YouTube nu oferă informații privind fiecare dintre cele două servicii în parte, probabil pentru a evita comparațiile cu platforme precum Spotify, care numără 195 de milioane de abonați plătitori.
YouTube Music și YouTube Premium au fost lansate în 2018, ca parte a unei noi strategii prin care, printre altele, YouTube Music a luat locul vechiului Play Music.
Totodată, YouTube spune că a plătit peste 50 de miliarde de dolari artiștilor și companiilor media în ultimii trei ani.
În România, un abonament individual YouTube Music costă 22 de lei pe lună, în vreme ce Premium, care include și YouTube Music, costă 26 de lei pe lună. Niciunul dintre cele două nu a suferit, până acum, vreo scumpire semnificativă.