Indicele global al prețurilor produselor alimentare a crescut și în luna aprilie, pentru a doua lună consecutiv, ca urmare a majorării prețurilor la carne, uleiuri vegetale și cereale, care au contracarat scăderile de prețuri la zahăr și produse lactate, a anunțat Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), transmite Reuters.
Compania turcă de livrare de alimente Getir, evaluată la un moment dat la aproape 12 miliarde dolari, se retrage din Europa, Marea Britanie și Statele Unite, pentru a se concentra exclusiv pe piața din Turcia. Decizia este așteptată să afecteze în jur de 6.000 de locuri de muncă.
Corporația Financiară Internațională (IFC), divizia de investiții a Băncii Mondiale, a semnat o facilitate de majorare de 58 milioane eeuro a finanțării verzi, de 387 milioane euro, acordate anterior către NEPI Rockastle, extinzînd astfel pachetul de finanțare până la 445 milioane euro.
Retailerul electro-IT Altex, controlat de omul de afaceri Dan Ostahie, continuă să dezvolte rețeaua sa națională de magazine și inaugurează un nou magazin în orașul Pitești, județul Argeș.
Vânzătorii cu amănuntul din Franța vor trebui să le indice clienților care produse alimentare și de altă natură au fost reduse ca dimensiune fără o scădere corelată a prețului, fenomen cunoscut sub denumirea de „shrinkflation”, relatează Reuters.
Restaurantele, barurile și cantinele și chiar firmele de catering vor fi obligate, prin lege, să le ofere apă potabilă clienților care vor cere asta.
Populară platformă chineză de comerț online Temu ar putea fi supusă unor norme stricte de moderare a conținutului din partea Uniunii Europene, după ce a declarat că este vizitată de 75 de milioane de europeni în fiecare lună, relatează Politico.
Compania Moldovan Carmangerie, producător de carne și produse din carne din județul Cluj, inaugurează primul magazin din Oradea.
Prețurile mondiale ale alimentelor au crescut în martie după ce atinseseră în luna precedentă minimul ultimilor trei ani, stimulate de scumpirile din sectoarele uleiurilor vegetale, cărnii și produselor lactate, potrivit ultimului indice de prețuri al Agenției ONU pentru Alimentație, transmite Reuters.
După mai mulți ani de cercetare, dezvoltare și promovare, Amazon renunță să mai dezvolte tehnologia Just Walk Out, pe care o folosea pentru a verifica și face plata automată pentru produsele cumpărate.